loading...
مجله تفریحی و سرگرمی لارا
آخرین ارسال های انجمن
ژانین بازدید : 161 پنجشنبه 25 خرداد 1396 نظرات (0)

شهر میلان

 شهر میلان دومین شهر بزرگ کشور ایتالیاست که در شمال این کشور و در دشت لومباردی قرار دارد.شهر میلان را باید آمیخته ای از تاریخ و مدرنیته دانست. در این شهر زیبا علاوه بر وجود ساختمان های مدرن معاصر ، بناهای تاریخی بسیاری وجود دارد. شهر میلان را پایتخت طراحی و مد دنیا می نامند. معروف ترین شرکت های مد دنیا مانند آرمانی ، ورساچه ، پرادا ، دولچه ، میومیو و گابانا و شرکت بزرگ ری بن در این شهر فعالیت دارند. شهر میلان همچنین از نظر مالی و اقتصادی نیز شهری شناخته شده در جهان است. این شهر به سبب جاذبه‌های تاریخی و مدرن گردشگری و جاذبه‌های تفریحی خود سالانه میلیون ها باز دید کننده را از سراسر جهان به دیدار خود می کشاند. در این مطلب با تعدادی از مهمترین و زیباترین مراکز فرهنگی و گردشگری و تفریحی میلان آشنا می شویم.

 

travel italy milan

تور میلان

جاذبه‌های گردشگری شهر میلان

۱٫میدان دومو

میدان دومو اصلی ترین میدان شهر میلان است. در این میدان جاذبه‌های فراوانی به چشم می خورد. جاذبه‌هایی چون کلیسای میلان ، گالریا ویتوریو ایمانوئل دوم ، پالازیو دیل آرنگاریو ، پالازو کارمیناتی ، بنای شاه ویکتور امانوئل دوم و قصر سلطنتی در این میدان قرار دارند.

 

راهنمای سفربه میلان

جاذبه گردشگری میلان

۲٫کلیسای میلان

دومو یا کلیسای شهر میلان کلیسایی بزرگ به سبک گوتیک است که در سال ۱۳۸۶ میلادی ساخته شده است. البته اتمام بنای این کلیسا پنج قرن طول کشیده است. ساختمان این کلیسا از مرمر سفید است و صدها مناره ی مخروطی و هزاران مجسمه در نمای خارجی و سر در کلیسا دیده می شود.این کلیسا دومین کلیسای بزرگ کاتولیک های جهان است؛ و اولین کلیسای بزرگ به سبک گوتیک است.

 

کلیسایی بزرگ به سبک گوتیک

میدان میلان

۳٫کلیسای سانتا ماریا دل گراتزیه

نقاشی مشهور شام آخر لئوناردو داوینچی بر دیوار این کلیسا خود نمایی می کند. صومعه ی این کلیسا در سال ۱۴۶۹ میلادی ساخته شده است. آرامگاه خانواده ی فورزا در این مکان قرار دارد.

 

Naviglio canal at night

تور ایتالیا

۴٫گالری هنری بررا

این گالری هنری در قصری بزرگ و تاریخی قرار دارد. این گالری دارای گنجینه ای از بهترین تابلوهای نقاشی های هنرمندان ایتالیایی است.

 

نقاشی های هنرمندان ایتالیایی

تور اروپا

۵٫بیببلیونکا آمبروسیانا

این مکان کتابخانه ای تاریخی است که گالری هنری آمبروسیان در آن قرار دارد.کلکسیون های گالری آمبروسیان گنجینه هایی متعلق به قرون پانزده تا هفده میلادی هستند.

 

تور میلان

میلان

۶٫موزه ی پولدی پزولی

موزه ی پولدی پزولی در قرن نوزدهم میلادی به عنوان کلکسیون خصوصی جیان جیاکومو پولدی پزولی و مادرش روزا تریوولزیو ساخته شده است. این موزه کلکسیون هایی از شمال ایتالیا و هلند و فنلاند را در خود جای داده است.

 

هتل های میلان

هتل های میلان

۷٫قصر فورزا

قصر فورزا محل حکومت و سکونت دوک میلان بوده است. این قصر از بزرگترین قلعه های قاره ی اروپاست و امروزه موزه های بسیاری درون این قصر ساخته شده است. سقف اتاق سالا دل آس این قصر تاریخی توسط لئوناردو داوینچی نقاشی شده است. تندیس میکل آنژ و دست نوشته های داوینچی از دیگر دیدنی های این قصر تاریخی است.

 

جاذبه های گردشگری میلان

جاذبه های گردشگری میلان

۸٫پارک سمپیون

این پارک چهل و هشت هکتار وسعت دارد. این پارک در بین قصر فورزا و میدان سمپیون واقع شده است. پارک سمپیون از محبوب ترین مکان های تفریحی و گردشگری شهر میلان است که جهانگردان بسیاری را مجذوب جلوه های زیبای خود می کند. این پارک دارای دریاچه و سالن آمفی تئاتر و طاقی به نام طاق صلح است.

 

Duomo square with the entrance to Galleria Vitorio Emanuele II

ایتالیا

مراکز خرید میلان

گالریا ویتوریو امانوئل دوم: این مکان با فروشگاه هایی بسیار شیک و مجلل و مدرن در قصری تاریخی متعلق به قرن نوزدهم قرار دارد. سقف گنبدی و شیشه ای این مکان از جاذبه‌های آن است.کالاهایی با برندها و مارک های معروف و معتبر جهانی در این فروشگاه ها به فروش می رسند. کافه ها و کتاب فروشی ها ، رستوران ها و نقره فروشی ها ، همه در این مکان بزرگ جمع شده اند.

 

milan-at-night

آب و هوای میلان

 

رستوران ها میلان

جاذبه های توریستی ایتالیا

آب و هوای میلان

میلان دارای آب و هوایی گرمسیری و شرجی است. تابستان های میلان گرم و مرطوب و زمستان هایش سرد و مرطوب است. بهترین زمان برای سفر به شهر میلان اوایل بهار است.

milan-skyline

نمای بالا از میلان

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت مجله سرگرمی لارا با هدف ایجاد سرگرمی و درعین حال افزایش آگاهی دوستان و خوانندگان محترم است. برای تبلیغ در سایت به ایمیل درج شده پیام بدهید و یا در قسمت نظرات درخواستتان را بفرستید. تمام مطالب این سایت مطابق قوانین جکهوری اسلامی ایران است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکرد سایت را چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 514
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 2,757
  • بازدید سال : 20,647
  • بازدید کلی : 103,123