loading...
مجله تفریحی و سرگرمی لارا
آخرین ارسال های انجمن
ژانین بازدید : 80 چهارشنبه 07 تیر 1396 نظرات (0)

سر زیبایِی چشمان تو دعوا شده است

بین ماه و من و یک عده اساتید هنر...

مسعود محمد پور

اشعار عاشقانه زیبا

گفتی چه خبر؟ از تو چه پنهان خبری نیست

در زندگی ام، غیر زمستان خبری نیست

 

در زندگی ام، بعد تو و خاطره هایت

غیر از غم و اندوه فراوان خبری نیست

 

انگار نه انگار دل شهر گرفته ست

از بارش بی وقفه ی باران خبری نیست

 

ای کاش کسی بود که می گفت به یوسف

در مصر به جز حسرت کنعان خبری نیست

 

از روز به هم ریختن رابطه ی ما

از خاله زنک بازی تهران خبری نیست!

 

گفتند که پشت سرمان حرف زیاد است

از معرفت قوم مسلمان خبری نیست!

 

در آتش نمرود تو می سوزم و افسوس

از معجزه ی باغ و گلستان خبری نیست!

 

در فال غریبانه ی خود گشتم و دیدم

جز خط سیاهی ته فنجان خبری نیست

 

گفتی چه خبر؟

گفتم و هرگز نشنیدی

جز دوری ات ای عشق، به قرآن خبری نیست...

 

امید صباغ نو

 

❤  زیباترین اشعار عاشقانه جدید  ❤ 

 

 

در هم تنیده ایم چو گلهای نسترن

گاهی تو سرخ می شوی و گاه نیز من

 

در هم تنیده ایم چنان شاخه های تاک

سرمست طعم نوبر انگور در دهن

 

عشق است می کشد به تغزل لب مرا

عشق است اینکه می کشدم سوی خویشتن

 

ما مثل ماهیان اسیریم در دو تنگ

یک روح عاشقیم که آواره در دو تن

 

دیوانگان شهر غم انگیز عاقلان

بیهوده نیست هر دو غریبیم در وطن

 

یوسف! مرا به سمت زلیخا شدن مبر

ترسم که باز پاره کنم بر تو  پیرهن

 الهام امین

 

❤  زیباترین اشعار عاشقانه جدید  ❤ 

 

 

 

حالا که دیگر دستم به آغوشت نمی رسد

و بوسیدنت موکول شده

به تمامی روزهای نیامده ..

 

حالا که هر چه دریا و اقیانوس را

از نقشه جهان پاک کردی

 

مبادا غرق شوم در رویایت

 

باید اسمم را

در کتاب گینس ثبت کنم

تا همه بدانند

- زنی

 با سنگین ترین بار دلتنگی

روی شانه هایش -

تو را دوست میداشت

 

میبینی

عشق همیشه

جاودانگی می آورد

 "گیلدا ایازی"

 

❤  زیباترین اشعار عاشقانه جدید  ❤ 

 

سعی کن آسوده باشی حال من بهتر شده ست

ناز شستت ! روزگارم بعد تو محشر شده ست!

 

اینکه پرسیدن ندارد ، حال و روزم عالی است!

بعد از این هم سر شود..چون پیش از این هم سر شده ست..

 

آنکه هِی این روزها دنبال ردّش می روی،

اندکی دیر آمدی! مرده ست .. خاکستر شده ست..

 

جای او یک دختر شاد ِغزلخوان ساختم!

یک کمی تلخ است.. در نوع خودش نوبر شده ست !

 

دختری آسوده که این روزها سرگرمی اش،

جزوه و درس و کتاب و کاغذ و دفتر شده ست!

 

باز برگشتی برایش قصه پردازی کنی؟

لطف کن چیزی نگو! برگرد! .. گوشش کر شده ست!

 

منتظر باشی _ نباشی آمدن در کار نیست

عذر میخواهم..برو.. یکبار قبلا خر شده ست !

.

هیچ هم در فکر عشقت نیست ! تنها اندکی ،

بی قرار و سرکش و افسرده و خود سر شده ست .

 

"درس میخواند " که با غفلت فراموشت کند

"درس میخواند" ولی ، از اشک ، جزوه ش تَر شده ست...

 

عذر میخواهم ولی .. باید بگویم.. راستش .. ،

در غیابت حال او از قبل هم بدتر شده ست

  

هلیا حسینی

 

❤  زیباترین اشعار عاشقانه جدید  ❤ 

 

 

دل پیش کسی باشد و وصلش نتوانی

لعنت به من و زندگی و عشق و جوانی

 

تا پیش تو آورد مرا بعد تو را برد

قلبم شده بازیچه ی دنیای روانی

 

باید چه کنم با غم و تنهایی و دوری

وقتی همه دادند به هم دست تبانی

 

در چشم همه روی لبم خنده نشاندم

در حال فرو خوردن بغضی سرطانی

 

آیا شده از شدت دلتنگی و غصه

هی بغض کنی ،گریه کنی ، شعر بخوانی ؟

 

دلتنگ تو ام ای که به وصلت نرسیدم

ای کاش خودت را سر قبرم برسانی

 

سیدتقی سیدی

 

❤  زیباترین اشعار عاشقانه جدید  ❤ 

 

 

تا نگاهم  می کنی ،حالم  پریشان  میشود

قطره های ِاشک من،از دیده غلتان میشود

 

زُل به رویم  میزنی، کلی خجالت  میکشم

دست و پاهایم  مثال ِ بید ، لرزان  میشود

 

شاخه ها از شوق دیدارت، زبان وا میکنند

غنچه هاکف میزنند،گلبرگ رقصان میشود

 

چون صدایم میکنی ،روحم هوا  پر میزند

مردم چشمم ،به زیر  پلک ، پنهان  میشود

 

بَسکه آن لبهای ِتو، قندوشکر پاشیده است

حتم ِ این دارم شکر، اهدا به لبنان میشود

 

پا به هر جا می گذاری،صد گِرِه وا میکنی

بلبل ِ در لک فرو ، فورا  غزلخوان میشود

 

شاعران در وصف ِموهایت،غزلها گفته اند

تاری از موهای ِتو، صدجلد دیوان میشود

 

در رکابت مانده ام ، باشی به همراهم اگر

دردِ بی درمان ِ من ،یکباره  درمان میشود

 

 یوسف محقق

 

❤  زیباترین اشعار عاشقانه جدید  ❤ 

 


قسم به عشق ، که گمگشته ی دلم بودی
اگر کنار تو بودم ، مکمِّلم بودی

به خاک مشترک و پاک هر دو مان سوگند
من از وجود تو بودم ، تو از گلم بودی

بدون دیدن روی تو ، عاشقت بودم
درون قاب دل آخر ، شمایلم بودی

برای یافتنت ، دل زدم به دریاها
تو آرمان رسیدن به ساحلم بودی

دلم نوشته نت عشق را به پنجه ی تو
که پنج_گانه ی خط های حاملم بودی

هزار چرخ خطا زد فلک ، که تا امروز
نبینمت که همین جا ، مقابلم بودی

اگر که بخت ، کمی مهربان تر از این بود
به روی شانه ی خالی ، حمایلم بودی. ..

ناشناس ؟؟؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت مجله سرگرمی لارا با هدف ایجاد سرگرمی و درعین حال افزایش آگاهی دوستان و خوانندگان محترم است. برای تبلیغ در سایت به ایمیل درج شده پیام بدهید و یا در قسمت نظرات درخواستتان را بفرستید. تمام مطالب این سایت مطابق قوانین جکهوری اسلامی ایران است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکرد سایت را چطور ارزیابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 514
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 2,723
  • بازدید سال : 20,613
  • بازدید کلی : 103,089